Friday, December 10, 2010

Ik geniet altijd van kleur en lichtinval om me heen, of dat nou binnen of buiten is of van binnen naar buiten.

Mijn week bestaat deze week uit wat rust en ontspanning in combinatie met wat werken in huis, permanentjes leggen (mijn moeder en buurvrouw), ouderavond bezoeken, Eline naar rijles brengen en overblijven. Lekker lui voor mijn doen. Bevalt me prima. Volgens mijn vriendin had ik rust nodig, maar helaas kon ze het niet als vitamines in een potje vinden....haha... dus een pas op de plaats en zelf rust genomen. Heerlijk. En jullie, nemen jullie ook genoeg rust? Nog tijd om te genieten van de kleurenpracht om je heen?

1 comment:

Anonymous said...

He Lin,
zo eens ff op 't gemak na al dat sintgeknutsel en je jarige Jap...best begrijpelijk..en vanavond op 't gemakkie over de kerstmarkt....Heb zelf vandaag op't gemakkie tornado gespeeld en blinken dat het doet;P
xx Auk