Tuesday, January 13, 2009

weekendfoto's


ons uitzicht

in de tuin

onze treurwilg
Het weekend zit er al weer op. Met Bram op de bank (koorts en een zere keel) en Jasper in zijn stoel of op zijn wig die zijn broer in het oog hield. Natuurlijk kon er geschaatst worden dus wisselden Rudie en ik elkaar af. Nadat ik naar een tweede begrafenis geweest was, dat wel. Rudie ging alleen en daarna gingen Eline en ik. Rudie ging dan soms nog een extra keertje.


op de Grote Vogel

langs de Grote Vogel
Heerlijk even buiten en verder lekker binnen met een boekie op de bank bij de jongens. Lekker op het gemakje, lekker rustig, want dat heb ik nodig en daar geniet ik dan ook van.
Bij deze mooie foto van het vissershuisje in de Grote Vogel kan best de spreuk van de dag gezet worden.
Echte vreugde komt vanuit je kern, wees blij met wie je bent

2 comments:

Anonymous said...

he, mooi Lin, toch nog kans gezien om te schaatsen; ik heb zondag op de vest met Chrissy nog een poging gewaagd: viel mee en genoten! Hopelijk is Bram er weer bovenop? Die foto's zijn mooi, maar die laatste van het vissershuisje valt in de prijzen!
Tot gauw, veel liefs,
Aukje

Roosnans said...

Lekker dat je nog hebt kunnen schaatsen! tof.
Jammer dat Bram ziek is, geef hem een dikke knuffel!!!
zoen
zuz