Sunday, October 28, 2007

even bijwerken



Na alle stille weken even tijd voor een kleine bijwerking van mijn blogje.
De stilte trad op, omdat de nachten weer erg kort waren en dan heb ik geen zin in mijn blog. Er zijn ook verder geen wereldschokkende dingen gebeurt, dus veel hebben jullie niet gemist. Ik heb genoten van gesprekken en gezelligheid met vriendinnen die langs kwamen en van de tijd met mijn vriendin Aukje in de stad met koffie en een lekkere warme appelbol...mmmm... quanity time. Gebeurt te weinig op het moment, moet nodig wat aan gedaan worden.

Verder had ik met Bram een leuk uitje naar Aquatopia in Antwerpen waar je op Brams blog alles over lezen kunt en ging ik met Eline shoppen in Antwerpen. We zagen ook de kusjesparade van K3 nog voorbij komen, dus het was een gezellig dagje in de stad.

Nu zit de herfstvakantie er weer op met uitjes naar Ikea, Feedback in Rotterdam (cadeau Eline), het Waaslandcentrum voor nieuwe kleren voor Rudie en schoenen voor Eline en last but not least met Eline's "kinderfeest" (tot zover je dat bij meiden van 14, bijna 15 kunt noemen.)
Met 7 meiden en vriendin Esther deed ik een rondje door ...Antwerpen (alweer) voor wat opdrachten en meligheid. Terug thuis werden de magen gevuld met spaghetti en lasagna, waarna er druk geverfd, geaquarelt, gekrijt en getekent met behulp van haarlak werd. Geslaagd feestje denk ik. Nu maken we ons op voor een middagje feestbezoek, want morgen is ons meissie echt jarig en wordt ze 15. Alweer een mijlpaal en wat is het toch een leuk "ding", reken maar dat ik trots op haar ben.
En dan ga ik nu de brownies verlossen van de hitte uit de oven..... kan Eline morgen lekker trakteren (jaaaa... ook dat doen ze nog op de middelbare school)

8 comments:

Roosnans said...

Flink wat quality!time dus!!! klinkt allemaal heel gezellig, zo met je family&friends!
En nu even uitblazen weer???
dikke knuf
zuz

Martha said...

mevrouw verklaar u nader "verven met haarlak?" wazda voor nieuwe techniek?

Lin's ding said...

Nou Mike, het is echt leuk. Je hebt nodig stevig papier, wat gekleurde pennen, kleurpotloden en een bus haarlak. Niet denken maar tekenen...inspuiten..kleuren vloeien en kleuren maar of extra lijnen tekenen...en spuiten maar. Soms wat laten drogen misschien...maar het resultaat is leuk...probeer maar.

Martha said...

Ik kan het me maar moeilijk voorstellen. Laat je wat van eigen werk zien? Yes please? :-)

Lin's ding said...

Nou Mike, daar zal ik eens aan gaan werken dan vanavond, want ik heb het met tekenles afgelopen dinsdag voor het eerst gedaan net als kliederen met ecoline en pattineren....iets oud doen lijken...spannend avondje...met 5 man/vrouw haarlak spuiten op een zolderkamer in Belgiƫ...gna gna..wat voor beelden roept dat op ... hahaha...

Martha said...

Haha, zolang je er niet bij rookt is het ongevaarlijk :-)

Anonymous said...

Als getuige uit de eerste hand kan ik bevestigen dat het inderdaad als een zeer geslaagd feessie is ervaren en ja...de jarige Job is zeker een leukie; ze staat bijzonder fris met haar jarige make-upmode enmaakt daarbij ook losjes vele geinige grapjes...waardoor ik tijdens de thuisrit nog grinnikend achter 't stuur zat.Zoonlief nam echter mijn plagerige insinuaties richting zijn vriendin van alle tijden niet in dank af.Maar dat begrijp ik...
Aukie

Anonymous said...

Hee,
Leuke stukjes allemaal! :D
Twas ook egt een leuk feestje, en oja, de brownies waren echt lekker !
bo