Wednesday, May 31, 2006

Wat een dag


Na 2 dagen dagverblijf is Jappie weer superheerlijk lekker veel kucherig en hoesteproestig verkouden. Vermoeiend voor hem en als ik kon toveren...dan wist ik het wel. Ons huisartsje maar weer opgetrommeld, hij moest grinniken om al mijn vitamine en andere drankjes die ik in Jasper gooi elke dag. Hij zag wel een kans op snelle genezing..ZON. Tja hoe regel ik dat? Is me nog niet gelukt, zoals jullie vast al gemerkt hebben. Afijn weer antibiotica. We gaan er weer voor.

3 comments:

Roosnans said...

emigreren naar een warm landje, met veel zonneschijn???
nee doe maar niet, das te ver weg, dan kan ik niet af en toe binnen hoppen. Egoistisch weer van mij... zucht....
knuf voor Jas!

Lin's ding said...

Dank je lieverd. Het komt vast wel weer goed. Ter Burg zei tegen Jasper dat hij ging opknappen en de zon geen schijnen...dus...als de dokter het zegt...Haha

Lin's ding said...

Hee schatje natuurlijk komt het weer goed!!!!!!! kussiieeesssh van je lieve dochtertjeeeeeh